onsdag, juni 14, 2006

Jaha, vad har hänt för kul idag då?

Öhhh....

1. Åkte till AF- Nej, nej, neej!!!!! Arghh! Jag och AF har ett mycket komplicerat förhållande till varandra. Inte kuk, flå't kul alls! Nåja, det gick väl ok. Typ. Jävla kärring.

2. Efter mer ijoxande med linserna var jag idag glasögonfri- idag skavde högra ögats lins ist för det vänstra.

3. När jag satt hos AF-kärringen ringde mobilen och eftersom jag trodde att det var ett jobb (ett jätteroligt jobb) så svarade jag. Det var en kvinna från Södra sjukgymnastikintsitutet, de hade en tid till mig i morgon. Min dåvarande kurator ringde dem förra gången jag var hos henne. Jag tänkte att det är svårt att få tid hos dem, bäst att passa på. Jag ska få gå någon kurs i stresshantering. Kanske till hösten.

4. Jag åkte in till staden och när jag var på Bodyshop och en tjej höll på att lägga på lite sensuellt läppglans, ringde mobilen- jag svarade inte. Senare såg jag att det var från Söder Optik. Jag lyssnade av meddelandet och åkte dit. Mina nya glasögon hade kommit! Vajjert, tänkte jag, det är ju på vägen hem!

5. Väl inne på Söder Optik kunde jag inte se hur jag såg ut i mina nya glasögon eftersom jag hade linserna på. Jag blundade hela tiden.

6. Jag åkte hem, köpte pizza och när jag är på väg hem började det regna. Blev blöt ända in på skinnet, ja jag hade inte så mycket kläder på mig... kjol och linne. helt plötsligt var det 18 grader istället för 28 grader. Brrr! Det blev kallt! Eller iaf mycket svalare.

7. Glanade framför tv:n med pizza och en Cola Light, tog ut linserna och tog på nya glasögonen. Fiint! :) Jag är mycket nåjd! :) Jag har inte vant mig, utan går omkring och känner mig yr. Jag ser kanterna på glasögonen HELA TIDEN också men jag vet, det är en vanesak.

8. Somnade.

9. Vaken! Naken! (Nej föresten det är jag inte... :)

10. --------?

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem