måndag, januari 22, 2007

En Bra Helg


Det har varit en bra helg med utflykt och promenad på Ingarö tillsammans med U, filmtittande på dvd hemma hos U på söndagkvällen och utgång med J på lördagkvällen. Vi hade tänkt att gå på Re:Orient men kön var oändligt lång så besvikna gick vi därifrån, någonstans insåg vi att vi inte skulle komma in. Det blev Fenix i stället och det funkade faktiskt också. Musiken var riktigt bra faktiskt. Jag drack en Bacardi Breaser Vattenmelon och en Cosmopolitan och efter det så blev jag något glad i hatten. Dansade en hel del, fast det gjorde jag innan. Jag fungerar inte så att jag måste dricka för att kunna dansa. Är det bra musik, kan jag dansa (nästan) var som helst. Det spelar ingen roll om dansgolvet är tomt. Jag dansar.

Nu är klockan aldelles för mycket och jag ska äta frukost för att sen åka till jobbet... nu är det bara lite mer än en vecka kvar. Snyft!

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem