måndag, januari 15, 2007

Rekrytering - eller ung och grön??


Nu försöker jag söka ett jobb som arkivarie på Riksarkivet. Ansökningstiden går ut i... dag. Det ska gå att ansöka via webbplats där man ska registera sitt cv. När jag skulle registrera nytt så visade det sig att jag redan hade varit där iaf var min e-post registrerad. Lösenord kommer jag isf inte ihåg. Det gick att få nytt lösenord skickat till sin e-postadress och visst, det kom fram grön text där det stod "att nu så är lösenordet skickat till din e-post!

Vajjert!
Härligt!
Superb!

NOT!

Har väntatochväntatochväntatochväntat
ochingentinghänder. Liksom.
Mjupp!

Kan inte sitta här hela natten och vänta på ett lösenord som aldrig kommer...

Jag får åka dit personligen på lunchen och överlämna ansökan.

Så får det bli!

Adjöö!

ps: nu skickade jag ett andra mail till rekryteringen ang lösenord... kommer väl få en drös i morgon bitti! Men då är det försent!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem