söndag, januari 14, 2007

I-landsproblem (eller det här med bh-ar)


I fredags var jag och tränade på Friskis & Svettis. Skönt skönt, förutom att min bh inte funkade något vidare. inte alls faktiskt. Den är väl en 10 år och rätt schleten så att säga. Det var obekvämt och jag var liksom tvungen att "hålla i"/fixera brösten med armarna så det inte skulle skumpa så förfärligt. Dessutom var det ganska smärtsamt! Ohh shit!

Så idag var jag och U ute och shoppade. Fast så mycket shoppande blev det inte, ingenting faktiskt. han var på jakt efter en tröja och jag efter en sport-bh.

Jag provade och provade och provade. Den ena var för liten den andra för stor. Sannerligen en djungel det där! Jag trodde U skulle uppskatta bh-provandet men när jag frågade vad han tyckte om den eller den bh svarade han:

"Men det vet väl inte JAG!" och så såg han lite stressad ut.

"Jag är inte direkt någon bh-expert..." sa han senare.

"Men du kan bli" hintade jag till honom.

Jag vet inte, han kanske inte är någon bröstman. Vilket i så fall är väldigt tråkigt. Jag gillar mina bröst och vill gärna att någon annan uppskattar dem också.

Jag har en känsla av att han tycker att jag är ganska så rak på sak och det är inte alltid han förstår mina sexuella anspelningar som kommer lite titt som tätt. Haha!

/K

1 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Var snäll mot honom nu!
Klart att han är en tuttoman, det är alla män.

;)

00:02  

Skicka en kommentar

<< Hem