tisdag, december 26, 2006

Mellandag


I dag har jag fajtats i stan med alla andra galningar på Mellandagsrean. Egentligen förstår jag inte varför jag utsätter mig...? Det är trångt, man blir knuffad, puffad, svettig och varm. Det var jäkligt mycket folk i vägen. ÖVERALLT! För att inte tala om köerna, de svenska köerna. Kön vid Pilgrims smycken med 50% raatt på allt på Debenhams varuhus var inte att leka med, kön ringlade 20-30 meter eller nåt.

Inne på varuhuset Sarah stod kön stilla i ca 40 minuter, på dem minuterna kom jag kanske två eller högst tre meter. vad de gjorde framför kassan har jag ingen aning om, förutom att det kom massa fjortistjejer och uppehöll kassörskan. Det gick i alla fall v ä l d i g t långsamt. Gav upp tillslut med oförättat ärende. Det var inte värt att stå där och svettas i jag vet inte hur många timmar det kunde blivit.

Åkte hem, tog det lugnt och kollade på burken. Ringde pappa och jag åker ner till Småland i morgon. Det ska bli skönt att komma iväg några dagar, jag behöver lite paus tror jag.

Over and Out

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem