söndag, december 17, 2006

Julklappshets


Julstöket har börjat för min del. Jag åkte till Street vid Hornstull igen och gick runt där och köpte faktiskt en hel del, ett tag kändes det som jag köpte för mycket och jag hade ingen riktig koll på vem som skulle ha vad.

Jag kommer fira julafton hos min syster i år tillsammans med 11 stycken andra släktingar (eller närmasta familjen). I år har jag inte så många julklappar att köpa. Vi bestämde oss för att komprimera julklapparna något så vi ska köpa en julklapp var och sen byta. Den presenten var lite knepigt för jag måsta köpa något som funkar till de flesta åldrar och för både män och kvinnor.

Sen har jag de svåraste presenterna kvar, den till pappa och så till moster som fyller 70 år här strax innan jul.

Mot slutet blev det lite stressigt för jag såg massor saker jag ville köpa men tiden räckte inte riktigt till eftersom jag skulle åka och öva gospel 14.30 för att sedan ha Carolsgudtjänst på Frälsningsarmén, Söderkåren klockan 16.00.

Det var jättehärligt att sjunga, ett jäkla tryck. =) Det lät riktigt, riktigt bra kändes det som. Så härligt!

Efter konserten som tog slut 17.30 gick jag till Folkets Kebab på Hornsgatan.

/K





0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem