fredag, december 22, 2006

God Jul, igen!



Ja det var ett år sen jag sa god jul senast. Inte några stora nyheter, så är det ju för oss alla. Det är mest en reflektion över hur snabbt det går.

Nu sitter jag här framför datorn, uppsvidad till tänderna. Ska på fest, födelsedagsfest. Jag ser både fram emot det och inte. Låter väl konstigt kanske men ni som läst förra inlägget har ett hum om vad jag tänker på. I alla fall så är jag klar med mina inköp och det känns skönt. Ska bli skönt när julen är över också fast jag har ändå skrivit till mina kompisar över nätet och önskat dem god jul. För det gör jag ju. Och jag vill gärna ha en fin jul själv också.

Nu har jag semester ända till 2 januari 2007 och då är det knappt en månad kvar innan jag slutar. Igår kom vik. enhetschefen fram till mig med ett papper hon ville jag skulle skriva på där det stod att jag inte kommer få förlängt men att jag kunde överklaga om jag tyckte det var fel. Jag skrev också på ett papper där jag skulle få förtur om det blev en tjänst ledig.



/K

1 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Hoppas att de får en tjänst ledig till dig. Du om någon skulle vara fett värd den!

God Jul på dig.

=)

06:51  

Skicka en kommentar

<< Hem