lördag, juni 03, 2006

Å så lite reklam...!














Kom till Kungsträdgården i morgon söndadg!

Ja, gör det! :)

Det är restaurangernas dag och det händer en massa grejer och dessutom finns det väl en hel del god mat. Men den stora egentliga anledningen till att jag vill att ni kommer, är att vi ska sjunga. Gospelkören jag sjunger i ska sjunga i morgon eftermiddag, första gången blir klockan 14.00 och andra omgången är klockan 15.00. Gillar ni drag och härligt medryckande musik, så kom! Och ja, vi har lika roligt som det ser ut! Jag älskar att sjunga och Jag mår bra av det och blir glad i kropp och själ.


Idag ska jag åka till mina päron och äta middag, det är ju faktiskt Pingstafton idag! Något som jag helt har missat tills min kära mor påminde mig och undrade om jag ville komma på middag ikväll. Det ville jag. Det kanske blir sommarens första grillning? Och kanske kan vi sitta ute och äta? Hoppas, hoppas...

Jädras, jag är hungrig nu...
Kan kanske åka dit redan nu? Jag behöver ju inte vänta tills klockan 18.00. Eller vänta! Ja! Jag kan ju äta lite! Här hemma! Nu!

Vilken bra idé! =)

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem