lördag, maj 27, 2006

Fyra dagar kvar


Jag borde gå och sova nu, i vanlig ordning. Har jobbat kväll och det har varit turbulent av olika anledningar som jag inte kan eller får gå in på pga av sekretessskäl. Men jag känner av min oro, stress och maktlöshet.

Jag är ledsen och trött. Villintevillintevillinte..... jobba där mer. Men nu är det bara fyra arbetsdagar kvar på jobbet så jag får väl lov att stå ut.

Ja lite ensam känner jag mig också, visserligen har jag ju katten här och hon är ju bara för söt! :) som orkar välkomna mig hem varje gång jag kommer in genom dörren! Utan att tröttna! Det skulle väl en man göra, tröttna alltså. Eller är jag väldigt fördomsfull nu? ;) Kanske jag till och med nedvärderar mig själv lite? Det skulle väl i så fall inte vara första gången. Fan vad svart jag är...

Lennyplenny, I löve jo.

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem