söndag, maj 21, 2006

GRATTIS FINLAND!


GRATTIS FINLAND!

Härligt! Vilken kväll! You made my day Lordi! =D

Tänk att Finland gick och vann! Det var verkligen välförtjänt. Men jag kan tro att Carola är lite putt nu när hon blev
u t k l a s s a d av en bunt monster! Men äpplet faller inte långt från trädet, det enda som behövs är en bra förklädnad.

Nej nu var jag elak! Förlåt! (Fast jag tror inte att Carola läser min blogg iaf....så lite elak får jag allt vara:)

Lordis "Hard Rock Halleluja" är bra. Jag tycker det. En bra hårdrockslåt... på Schlagerfestivalen?! Ja, varför inte? Det är ju ändå en massa annat mischmasch så varför inte en hederlig hårdrockslåt? Allt annat finns ju med?

Och varför inte monster?
Allt annat finns med.

Silikon, lättklädda brudar i stayups, påklädda snubbar med kalsonger utanpå byxorna, divakläder, inga kläder, pärlor och paljetter, skolflicksuniform...

Skulle Lordi vunnit om de inte sett ut som de gjorde? Jag vet inte.

Människor vill ha extravangans. Det krävs mer och mer. Ok att sex fortfarande säljer men börjar det inte bli lite tjatigt? Been there, done that liksom?

Så många frågor...

...och en massa svar! :)

/K

1 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Fniss

Skitgôtt!!!

12:39  

Skicka en kommentar

<< Hem