fredag, maj 12, 2006

Helgjobb

Jag ska jobba hela helgen. Det känns sisådär. Jag känner mig lite nervös och orolig men intalar mig själv att det kommer gå bra och att det inte är så farligt.

Jag vet inte varför jag tycker att det är så jobbigt.

Jo föresten det vet jag...

Jag jobbar ensam i morgon från klockan 07.00-11.30 och på den tiden ska man hinna med ganska mycket. Jag har inte jobbat någon helg på hur länge som helst.

Igår träffade jag föresten en nyfunnen vän från poeter.se och vi tog en fika på Hornsgatan. Det var hur trevligt som helst! :) Så lite roligt har jag också! Jag får försöka fokusera på att göra roliga saker och träffa mina vänner i stället för att hela tiden oroa mig och älta massa saker på jobbet (som kanske inte ens händer).

Jag blir så trött på det där katastroftänkandet. Det stjäl min energi!


/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem