måndag, maj 08, 2006

Rens i parken

Idag har jag varit på jobbet för första gången efter semestern. Jag har börjat jobba heltid igen efter sjukskrivningen. Vet inte riktigt hur det känns än.

Men det är väl bara att hålla ut, en månad kvar och två helger som jag ska jobba. Jag tycker helgerna är värst. Men som min kompis J sa om helgerna: "Det är fyra dagar, bara fyra dagar...."

Annars har det gått ganska bra idag. Inget utöver det vanliga har hänt. Jag har gjort det jag ska och sen gått därifrån utan att se tillbaka.

I morgon är en ny dag. Den får jag ta itu med då.

Annars har jag sovit idag när jag kom hem, blev bara så trött... skippade kören.

Föreningen hade städdag idag. Jag gick dit för att erbjuda mina tjänster :) i ehh långklänning. (jag hade faktiskt bara tänkt gå en liten promenad) Inte så genomtänkt kanske, det var vad vicevärden sa också :) "Ska du rensa i parken så där finklädd? Ja du kan ju rensa lite utanför din port? Och så kan du heja på de där starka unga männen som ska bära bort den stora byrån som står under balkongen utanför 8:ans port" Jag gick till ICA och köpte salt godis och en Dajm i stället efter jag rensat i rabatten utanför min port. Ja rensat och rensat föresten, ett godispapper, en träbit och ett emabagesnöre blev det som jag kastade i en papperskorg på vägen. Sen tyckte jag att jag gjort nog.


0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem