fredag, maj 05, 2006

Bra kväll igår


Det var en bra musikal igår kväll. Tyvärr kom jag lite i elfte timmen. Beräknade tiden fel och tänkte inte på att jag skulle behöva vänta på tunnelbana och bussar. Dålig planering helt enkelt. Jag kom ca 2 minuter innan föreställningen skulle börja. Vi skulle ha träffats 20 min innan...

En del av låtarna kände jag igen, te x "Big Spender". Dansscenerna var fantastiska. Speciellt en scen (se bilden). Charity har precis kommit in på en posh club där människorna är ganska snobbiga. De utför här en dans som framhäver atmosfären/känslan av just detta. Musiken var väldigt sextiotal. Härligt bra musik! :)

Som sagt, lite bra musik och dans gör susen!

Nu ska jag ringa min vän B. Vi har pratat om att vi ska hitta på något idag, ev bio men det är så fint väder ute så vi får väl se vad vi hittar på.

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem