torsdag, april 27, 2006

Stelbent


Idag har jag jobbat halva dagen, intensivt och sen åkte jag hem. Jag hade SÅÅ mycket tvätt och jag hade satt ut allt i hallen och så när jag skulle in till köket och laga mat eller vad jag nu skulle göra, så slog jag knät i dörrposten. Det gjorde så jäkla ont! Jag skrek rakt ut: "AJ SOM FAAN!" och sen lite extra primalskrik på det. Knät svullnade upp och jag linkade ner i tvättstugan med ena benet rakt. Dessutom var jag tvungen att gå fram och tillbaka några gånger eftersom ja, jag hade ju mycket tvätt.

Tvättatvättatvätta oj, där var visst en nyckel från jobbet som jag glömt i ena byxfickan... Synd bara att jag hann tvätta den innan! HAHA! Jag ringde till jobbet och som tur var hade de en extranyckel så jag behövde inte åka dit. Annars hade jag ju gjort det. Nyckeln är nu i alla fall lite extra ren.
Det kan väl aldrig vara fel.

Och medan jag väntar på att bilden ska laddas upp, kan jag ju passa på att önska... hm, ja vad då? Vet inte riktigt. Jo, ha en fortsatt bra kväll. Jag ska sova ut i morgon.

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem