lördag, april 22, 2006

Otäcka djur


Ikväll blir det utgång till Cliff Barnes. Jag vill dansa lite grann, sist jag var där var jag halvsjuk och orkade inte stuffa så mycket som som jag ville. Men nu så...

Igår blev en lugn hemmakväll men jag gluffade inte i mig allt det där jag köpt, det blev faktiskt bara två mumsmums framför filmen "Anaconda 2 - The hunt for the Blood Orchid". Filmen var väl sisådär, men jag blev rätt skrämd och skrek till några gånger. De där överaskningsmomenten är inte att leka med. Jag vet att de kommer, men jag blir ändå skiträdd. Hm. Ja, jag är nog inte överförtjust i ormar heller, ogillar både jätteormar och de som är mindre.

Jag vet att i verkligheten är antagligen ormen räddare eller mer skygg än jag, men det är mest känslan... den där djupa skräcken som finns. Jag tror det finns en djup inbyggd rädsla hos de flesta människor, att vara rädd för ormar. Jag har den rädslan i alla fall.

Den andra bilden här tycker jag är skitläskig. Att veta att allt möjligt rör sig där nere under vattnet, men inte veta vad det är. Frågan är väl vad som är värst, att veta eller att inte veta... HU! Jag skulle aldrig aldrig aldrig gå där!!! Jag skulle aldrig i livet gå över ett träsk i djungeln. Jag skulle aldrig åka till djungeln över huvudtaget! No Fucking Way! Jag gillar inte ormar, krokodiler, stora spindlar eller andra farligt otäcka djur.

:=
Så det så!

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem