onsdag, maj 17, 2006

En trevlig kväll!

Jag träffade NG vid Mariatorget igår kväll. Vi gick till Söderhallen och spelade biljard. Ingen av oss var väl direkt någon stjärna, men kul var det! =). Vi fick ner den vita bollen hur många gånger som helst och ibland hjälpte han mig och hade ner en av mina bollar också (fast det var inte meningen förstås). Jag missade mest hela tiden men ibland fick jag väl in någon fullträff. Hur jag lyckades vinna har jag ingen aning om! =) Vi skapade lite egna regler för att så småningom få ett avslut på det något utdragna biljardspelandet. Att vi kunde sluta så där tvärt bara när vi själva ville, fanns inte i vår begreppsvärld.

Nästa gång blir det bowling. Jag har ungerfär lika stor övning i det som i biljard. Haha!


/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem