onsdag, maj 24, 2006

Disträ

Det börjar ta ut sin rätt. Idag har jag varit hur virrig som helst. Disträ, förvirrad och rätt trög i huvudet. Jag tror att det är för att jag jobbat för mycket. :) För sent, för tidigt... det är liksom ingen ordning på det! Jobbar i morgon också men är ledig på fredag. Halleluja!

Dagen har varit intensiv och pestig. APT-möte med presentation som gick sådär. Äh den gick väl bra! Men eftersom jag var trött så kändes det inte så, men det var säkert ingen annan som märkte något. Samordnaren jag träffade igår och som jag träffade idag igen (ang nycklarna) var imponerad av mitt arbete. Sånt är alltid roligt att höra! Jag behöver lite uppmuntran och bekräftelse, jag behöver känna att jag är bra på någonting. Jag är bra på att strukturera och kommer jag väl igång går det med en väldans fart. Oftast behöver jag någon (eller jag själv) som sparkar igång mig.

Sidospår sidospår!

Dagen fortsatte med konflik med brukare såväl som anhörig. Ska inte gå in närmare på det, men jag var rätt irriterad och det kändes bokstavligen som huvudet skulle implodera vid vissa tillfällen. Jag lyckades göra det jag skulle med nöd och näppe.

Nu ska jag gå och sova men först ska jag dricka påskmust och äta lite choklad. Då mår magen säkert jättebra eller vad tror ni? :) Jösses vad törstig jag är!!

God natt!
/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem