tisdag, maj 30, 2006

Idag är en ledsen dag


Idag är en ledsen dag. Jag har sovit gott men trots det vaknade jag med oro och ångest och tankar att jag gjort fel, gjort si istället för så som det ska vara och känslan av att jag missat något. Misslyckats. Naturligtvis handlar det om jobbet och de saker som händer där. Det är skönt att det bara är två pass kvar.

Igår höll jag på med finliret med nycklarna. Jag åkte till Skärholmen tillsammans med chefen och kvinnan jag samarbetat med ang nyckelhanteringen för att kolla nyckelskåp och nyckelbrickor till enheten. När jag kom tillbaka satte jag mig och började det mödosamma arbetet med att byta de brickor som behövdes. Det blev en timmes övertid, för när jag väl satt mig ner och börjat ville jag inte avbryta det jag höll på med. Det är i princip klart nu, jag ska bara kontrollera en sista gång att det stämmer.

Kom hem 17.20, käkade lite mat och sen bar det av till körsången på söder. Det var ett tag sen jag sjöng men det var så härligt och jag hade till och med lite vibrato i rösten. Det är svårt att få till det, vibratot och jag har inte det naturligt utan måste öva.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Kanske se en film eller nåt. På bio.

/K



0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem