fredag, mars 24, 2006

Analysera mera!

Fick sms från Mr X kl 23.20 igår kväll, precis när jag hade gått och lagt mig.
"Tjena tjejen. Hur mår du?? Kramar"

Jag har inte svarat. Jag tänker: "men vad vill han egentligen?"

Analys-Karin sätter igång och vill gärna få det till att han vill ha just henne... (trots att han är upptagen.. ajja bajja!) men hon vet att det är dumt att tänka så. Och att det antagligen inte alls är så (att han vill ha henne alltså). Han undrar väl helt enkelt hur hon mår och så är det inget mer med det. Män säger ju precis det de menar (eller?), de är inte som oss kvinnor (iaf Analys-Karin) som tror att det hela tiden ligger ngt dolt i allt de säger, att de egentligen menar något helt annat. Så funkar nämligen vi kvinnor (ok, jag generaliserar en del nu...).
Hängde ni med där? Det gjorde inte jag. Alltså. Så här är det...

Ähh! Jag orkar inte förklara, ni vet säkert precis vad jag jag menar.
--------
På tal om något helt annat...
Idag har jag träffat en kurator. Jag var nervös och spänd när jag kom dit men det gick bra. Jag är fortfarande trött och orolig men det har lättat avsevärt efter samtalet jag hade i förmiddags.
/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem