torsdag, mars 16, 2006

Gamla och nya vänner

Hemma igen sen några timmar och känner mig rätt så slak faktiskt. Hostar, hackar och snorar. Gick en sväng förbi Apoteket och köpte upp halva deras lager av feber, host och -halsmedicin. Annars har dagen varit trevlig, J och jag promenerade ute på Djurgården och sen tog vi bussen in till city och fikade.

Jag var ute igår också under eftermiddagen och träffade min väninna A och hennes 2 månader gamla Leo. Han är ett litet knytt, något större än förra gången jag såg honom... och alldeles, alldeles u n d e r b a r! Jag höll mig dock lite på avstånd eftersom jag inte ville smitta ner honom. Vi fikade vid Hötorget i ett nyöppnat café inne på Indiska. Sen gick vi och shoppade lite grann. Leo blev varm och trött av att ligga i vagnen, tyckte vi var jättejobbiga som inte förstod med en gång att han ville hem och ta det lugnt.

Leo är min nyaste och yngsta vän. A berättade att han gillade skummisen jag gav honom och det var kul att höra!

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem