torsdag, mars 16, 2006

Förkylt

Nu ska jag snart träffa J och vi ska promenera lite i det fina vädret. Jag är förkyld, har ont i halsen, hostar och snorar. Undrar om det är så klokt egentligen att ta den här promenaden? Men jag vill ut! Och om jag har mössa på mig och inte går för fort kanske det bara är bra att få lite frisk luft.

I morse vakande jag klockan 05.00, okristligt tidigt! Kunde inte somna, tittade på tv ett tag och käkade frukost. Gick sen och lade mig igen och sov en timme till.

Jag har hunnit med att skriva en ansökan till KB som arkivarie. Ska skicka den idag eftersom sista dagen är i morgon. Jag vet inte hurvida ansökan är bra eller inte, börjar misströsta... har sökt så många jobb men får inga svar.

Nu har jag lite bråttom, jag har inte ätit än och jag ska träffa J klockan 14 vid Åhléns inne i stan.
Återkommer senare.

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem