lördag, mars 11, 2006

Har ni hört...


...att Günter ska vara med i Melodifestivalen? Jag har lite svårt att smälta det... Det är sånt jag SKÄMTAT om, aldrig trodde jag väl jag skulle se den dagen komma! Nu är den alltså här... och jag bävar men kan inte låta bli att titta. Jag måste se detta! Och förfasas! Jag och min vän J ska bänka oss framför tv:n klockan 20..00 och bulla upp med ostbågar, läsk och annat gott. Och så ska vi skratta, skrika, skämmas.

Både Carola, Roger Pontare och Björn Kjellman sjunger ikväll. Vem som kommer vinna? Jag har inte hört någon av låtarna än. Men jag tippar att Carola kommer till final och kanske Pontare. Men man vet aldrig, White trash-bandet "Red Necks" :) kanske vinner? Om Mr Günter kommer till finalen eller ens andra chansen, ja då börjar jag verkligen undra... har världen blivit galen?
Det är bara att vänta och se vad svenska folket tycker...
DET kan bli en riktig rysare.
En rolig sådan hoppas jag.

Jag återkommer...
/K

2 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Usch usch usch....

Kramsomfan på're :-)

02:21  
Blogger KarinC sa...

Ja, det var en riktig rysare. Brr....

15:33  

Skicka en kommentar

<< Hem