torsdag, april 12, 2007

Nu är den äntligen här!

Skivan! CD-skivan! Den har kommit nu!

Jag lyssnar på den (tyvärr inte på högsta volym eftersom klockan snart är 22.00) och det låter riktigt bra! Och så snygg sen!

Vi fick den idag på körövningen och så mycket öva blev det inte idag... alla ville ha sina exemplar innan både till sig själv och att sälja.

Om ni är sugna på riktigt bra gospelmusik kika in på --> Source of Joy's <--- hemsida vettja! =

Jag är jättestolt, det känns hur häftigt som helst att jag är med och sjunger tillsammans med mina medsångare.

Jag - En del av en enhet.
Vi - Tillsammans.


Ska försöka kränga några på jobbet. Hade tänkt köra skivan i min nya lilla cd-spelare och sätta upp en planch att det är cd:isar till försäljning, så får jag se om någon nappar. Lite subtilt så där.

Tjoho!

/K

2 Kommentarer:

Blogger ajja sa...

OH, skitsnygg ju!! Synd att man inte kan provlyssna lite?

07:54  
Anonymous Anonym sa...

Visst är den fin! =)

Tanken är att det ska gå och lyssna på delar av spåren på SoYs hemsida.

Jag är jättestolt. Tänka att jag är med och sjunger... fanatiskt! ;)

/KarinC

21:31  

Skicka en kommentar

<< Hem