tisdag, mars 27, 2007

Överslagströtthet



Nu är klockan sådär mycket igen! Och jag är trött, så trött att det slagit över. Intensiv dag på jobbet trots att jag undrade vad jag egentligen höll på med. Men så i sista stund så kom jag "right on track" igen så i morgon är det nya tag!

Har tvättat hela kvällen, vi har fått en ny supertvättmaskin som gör att det både blir vältvättat och går lagom fort sådär. Tyvärr hade en av de andra maskinerna sönder en nyinköpt topp från MQ. Det stod i tvättanvisningen att den gick att tvätta i 40 grader men... den slets sönder i sömmen och är nu oanvändbar. Jag ska gå tillbaka med den i morgon och hoppas på en ny. Den var ju så himla fin! Hade bara använt den en gång!

I morgon ska jag till optikern för att prova ut terminalglasögon. Jag sitter flera timmar framför datorn och det blir anstränga ögon så småningom. Jag undrar om jag får ett par Gucciglasögon, om jag vill det?? Haha! Skulle inte tro det...

För övrigt känner jag mig ledsen men jag kan inte riktigt ta på vad det är för något. Eller jo, det kan jag nog...

/K


0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem