torsdag, mars 15, 2007

Det är kul när man har roligt


Jag kom iväg aldelles för sent idag igen och missade alla tunnelbanor och tåg... Jag satt och väntade och läste i Metro. Min hjärna kan inte ha varit riktigt påkopplad för jag läste fel på rurikerna.

Kristina kan få eget område i Irak

Vem är den där Kristina undrade jag innan poletten skramlade ner.

Jaha! Kristna! Kristna kan få eget område i Irak!

Det tog sin rimliga lilla tid för jag var tvungen att läsa rubriken ett antal gånger och titta i tidnigen också. Satt och skrockade för mig själv och tänkte: Det här måste jag skriva om! Perfekta bloggeninlägget! Ha ha!

Läste också: Cancern hjälpte Cecilia att få kontroll över sin tid.

Aj då, stackars henne hann jag tänka innan jag tittade en extra gång och såg att det stod coachen. En viss skillnad. Skrattade hela vägen till jobbet.

Annars går det sakta men säkert framåt med förteckningsarbetet och idag har jag faktiskt tillåtit mig att ta några extra bensträckare i korridoren, bara för att inte stelna till helt och hållet.

Har varit och sjungit och också och min energi var på topp. Jag var nästan lite speeedad. Fast nu är jag trött så trött, luften gick liksom ur mig se. Och jag är fortfarande mätt efter skollunchen idag. Jösses vad jag är billig, i drift! ;) Bara 2 mål mat om dagen! Halleluja!

Oki, nattinatt.

/K




0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem