tisdag, februari 27, 2007

Utan titel

Idag har jag...

-tagit emot sotarkillarna (- ok det där lät inte så bra kanske... haha! De skulle kolla ventilerna! Alltså jag menar... de blev klara på 3 röda...! nääehh... jag menar... tss ;)

- betalat räkningar (mycket räkningar blev det - CSN, Radiotjänst och annat tråkigt)

- mailat 3 personer

-ringt ett telefonsamtal till stadsarkivet (till JS my mentor för att berätta att jag fått nytt jobb. Han berättade att de ringt honom vid två olika tillfällen)

- varit på Arbetsförmedlingen (stegade in på Af, live och sa: Jag har fått jobb och vill avanmäla mig. En förvånad uppsyn från handläggaren, som om hon inte trodde sina öron: Har du fått jobb?) Japp!

- var på banken och betalat in pengar för ljusprodukterna för i söndags

- lagat god fiskgryta (ett recept jag lärde mig av N, en av de bra sakerna jag fortfarande kommer ihåg från vårt förhållande. Det andra var inte mycket med. Jag bitter?! Nehe! Inte då. Jag har gått vidare)

-haft coachingsamtal (stora insiker och utsikter, på en gång)

-ringt U som precis hade gått och lagt sig men som tur var inte somnat (sötis - trött)

- läst bloggar (bra sådanna också)

- gjort roliga tester på nätet (om hur mycket Stockholmare jag egentligen är och om vilken stadsdel jag är. Jag - Kungsholmen. Hm. Präktig och tråkig! Jag?!

-Skvaltittat på tv (glöööghh, douh!)

- druckit rött te (ingen tein i och nu är jag riktgt trött, kanske ska lyssna på kroppen nu och gå och sova)

Jag ska:

- stänga av tv:n
- släcka alla lampor i lägenheten
-borsta tänderna
- stänga av datorn
- meditera
- sova

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem