torsdag, februari 22, 2007

Lite av varje


I dag har jag sökt två jobb och det skulle blivit ytterligare några till om ams.se hade funkat lite bättre. Jag blev hela tiden utloggad när jag skulle söka arbetet och använda mitt inskrivna cv. Mycket märkligt... Nu har de driftstopp hela helgen också.

Men två sökta jobb är bättre än inga sökta jobb! Och det blir nya tag i morgon!

Jag har sjungit ikväll och under våren händer det lite saker. Den länge efterlängade cd:n från Sorce of Joy ska äntligen komma ut och vi ska ha release någon gång under mars. Vi ska också åka till Västerås och öva och ha konsert tillsammans med en annan kör. Det var roligt att sjunga igen och vi sjöng en nyskriven låt som ingen av oss hade hört förut. lite klurig sådär men det blir nog snyggt när text och stämma sitter.

Nu ska jag dricka lite rött te och käka lite knäckisar! Mums!

/K



0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem