fredag, februari 16, 2007

Pans Labyrint


Idag har det varit en riktig deppdag. Jag vet inte vad det är, om det är hormoner, ångest över arbetslöshet eller något annat, jag känner mig bara ledsen, ledsen, ledsen...

De ringde aldrig från ABA idag så där har jag väl bränt mina broar. Visste att jag skulle ringt tidigare i veckan! Suck. Så går det när jag är passiv, då går ju också tillfällena mig förbi!

Idag har jag gått på bio med min bror. Vi såg den spanska filmen "Pans Labyrint". Otroligt bra film faktiskt! Fantasifull, brutal och känslosam.

Snart kommer U hit, jag ska möta honom vid tunnelbanan för han hittar inte hit.

I morgon bär det i alla fall av till Linköping på körresa över dagen. Vi ska öva och sjunga tillsammans med en annan öppen kör för att sen ha konsert på kvällen. Vi kommer komma hem igen sent, någon gång efter midnatt. På söndag ska vi sjunga på Frälsis gudtjänst klockan 11.00.

Jag har handlat tills i morgon, lite frukt och annat. I ICA-butiken kolapsade en äldre man idag. Jag vet inte om han var full eller vad det var men han skrek något förfärligt och sen fick de kalla på både polis och ambulans.


/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem