söndag, februari 11, 2007

Mina drömmars stad


Jag hade skrivit ett helt jäkla inlägg och så fuckade Mozilla upp sig och allt försvann. Morr... Och naturligtvis hade jag inte sparat..
så nu nöjer jag mig med att säga att helgen varit rätt bra med "Vernissage" på arkivet på fredagseftermiddagen, promenad med U på Djurgården under lördagen med efterförljande middag och melodifestivaltittande. I dag, söndag har jag varit på Livrustkammaren och sett en skoutställning tillsammans med J.

Nu säger jag gn'att och sov så gott. Själv ska jag läsa Fogelströms bok "Mina drömmars stad". Intressant läsning om Stockholm under 1800-talets senare del.

Kanske, kanske återkommer jag i morgon med den sedvanliga Melodifestivalskvalet. Men nu orkar jag inte. Hade som sagt skrivit värsta inlägget men orken och lusten vill inte infinna sig nu.

Adios!

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem