måndag, januari 29, 2007

I morgon är en ny... dag


Dagen har varit rätt okej.

Trots att det nu bara är 2 dagar kvar.

Trots att jag på torsdag antagligen får pallra mig iväg till Arbetsförmedlingen.

Har jobbat på som förut (kanske s(m)urfat lite mer än vanligt kanske...)

Klockan 17.00 var vi några stycken från enheten som åkte till Akkurat på Hornsgatan och drack lite öl. En liten samling så här innan Zc och jag slutar på onsdagen. Det var inte alla som kom, inte ens nästan faktiskt men de viktigaste personerna var där, de jag tycker om. Det var väldigt avslappnat och trevligt faktiskt. En efter en droppade de och av och till sist var det bara Zc och jag kvar så vi satt och spånade lite. Jag drack två öl. En "Leffe Blond" och en "Golden" någonting. Och så åt jag en tomatsoppa med vitlöksbröd. Det funkade rätt bra. Sen fick jag ont i huvudet.

På tal om huvudvärk ska jag ta en alvedon nu.
Jag ska dricka en alvedon.

SKÅL!

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem