tisdag, januari 30, 2007

På'n igen!



I morgon är sista dagen på jobbet
och jag har precis sökt ett jobb.

Alltså så här är det.

Visst känns det jävligt trist och visst är jag ledsen, för jag vill vara kvar men... jag klarar mig!

Mitt liv går vidare mot nya äventyr och nya mål. Och jag är säker på att jag kommer tillbaka, kanske förr än de anar... ;)

Det finns nya arbetsplatser för mig att upptäcka, nya människor och andra krafter hos mig som ska göra sig mer verksamma och påminda.

Jag vill att i morgon ska bli en bra dag. Jag vill fylla den med positiv energi och värme. Jag är inte bitter, jag tänker inte vara det. Jag sprider glädje. Jag sprider positiva strömmar. Inte för att jag ska sluta, utan för att jag går mot nya vidder, mot nya riktningar.

I morgon klarar jag vad som helst!

/KarinC

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem