lördag, april 07, 2007

Påska


Snart är det dags att påska tillsammans med The Familia. Middag och påskäggsutdelning som vanligt. En lugn kväll kommer det bli säkert med lite vin och annat.

Igår däremot var det party! Jag J och U gick till Hotellet på Östermalm. Rätt mycket folk faktiskt. Och jag och J dansade lite grann. U är ingen dansman, han gillar mest att hänga i baren och digga. Fast han blev faktiskt uppbjuden, av en man.

Så här var det, vi satt i baren och denna mannen kommer fram, beställer en drink. Pratar med U. Klappar honom på huvudet och pratar med J och mig. Sen går han därifrån, lämnar drinken och rätt mycket växel. En timme senare kommer han tillbaka fast han ställer sig på vår andra sida, närmast mig. Vi ger honom hans drink och han blir bara så lycklig! Jag tror inte han kom ihåg drinken som han själv betalat och nu tror han att vi bjudit honom! Han tar tag om mitt ansikte och ger mig en puss på munnen. Jag blir rätt överrumplad men hinner i sista sekunden vrida huvudet så pussen hamnar i mungipan. sen får U 2 pussar på vardera kind och han ser väl måttligt road ut. Det är här som U blir uppbjuden. Han tackar hövligt men bestämt nej men säger att vi kanske vill dansa. J tar sig en svängom till han klappar henne på magen, då får det räcka. Sen försvinner mannen bort i vimlet, mot nya äventyr. Rätt glad i hatten.

Dags att åka, får inte komma för sent.
/K

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha! Hoppas du får en skön påsk! :D

17:01  

Skicka en kommentar

<< Hem