söndag, april 01, 2007

Massage och spräckta brallor


I lördags var jag och UCentralbadet. Jag gjorde slag i saken och bokade en klassisk massagebehandling via nätet. Efter min behandling som var jätteskön och pågick i ca 50 minuter så simmade vi i bassängen, badade bubbelpool och bastade i ångbastun.

Det var ett tag sen jag var på Centralbadet och under hela den tiden jag var där nu, var jag i ett lätt förvirrat tillstånd. Jag hittade inte riktigt, vare sig när jag skulle gå in och när jag skulle gå ut.

När jag sedan stod i omklädningsrummet och skulle dra upp byxorna så sparack de! Där framme! Ja, precis där, där det syns som mest! Snopet och fruktansvärt irriterande men inte mer än att jag kunde se det komiska i hela situationen. Som tur var hade jag snygga långa vårkappan på mig så det gick bra. Värre hade det varit om jag haft en kort jacka, då vet jag inte vad jag hade gjort. U och jag käkade spa-lunch och när jag skulle berätta för honom och kommentera mina spräckta brallor sa jag: Det är så jobbigt att ha hål, just där! Sen tystnade jag och började fnissa för mig själv. Ja ni fattar! Han uppfattade inte vad jag så senare under kvällen efter releasekonserten, upplyste jag honom om vad jag sagt.

Ibland blir det bara så fel! Det liksom låter fel. Även om det inte var så man menat som det lät.

Jag återkommer senare och berättar om cd-releasen igår. Det var en upplevelse! Så jäkla kul!

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem