torsdag, november 30, 2006

HUngrig


Idag har jag kämpat och kämpat med mitt polisarkiv och precis när jag trodde att jag var klar så visade det sig att det var en del saker som inte stämde och som ska läggas till. Men det är bara att komma igen...

På morgonen var jag tillsammans med en del kollegor på föredrag i Tekniska Nämndhuset, det var Johanna Lind som skrivit en avhandling i historia om fosterbarn i Stockholm. Hon har använt sig mycket av vårt material, både Rotemansarkivet och de sociala arkiven ute i Frihamen användes flitigt. Intressant var det.

Jag jobbade till klockan 18.15 och åkte sen till kören och sjöng till kl 21. Det var roligt och den 17 decemer ska vi ha Carolsgudtjänst/konsert. det kommer bli stämningsfullt och roligt, det vet jag.

Egentligten är jag hungrig men klockan är så mycket redan... men en knäckemacka kanske jag ska ta i alla fall.

Hungrig. =)

Ostmacka.... fast jag har ingen ost. :=

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem