fredag, november 24, 2006

Lugnt och skönt



Jag var rätt trött på jobbet idag också, faktiskt ännu tröttare än igår. På morgonen fick jag nytt höj och sänkbart skrivbord och det är verkligen ett lyft att kunna stå och joa ibland. Jag sitter framför datorn så mycket att det är skönt att kunna stå upp ibland.

Annars är det rätt lugnt. Gör inte många knop. Har kollat på Ugly Betty på 5:an och fortsatte sen med Idol. Jaaa! Jag erkänner! Jag har röstat... på två stycken. Har ni inte sett Ugly Betty så ska ni göra det tycker jag. Jag fick tipset från babyjesus. En rätt speciell serie och mycket sevärd om en ung tjej som inte riktigt passar in i den ytliga världen inom modebranchen. Fast hon klarar sig rätt bra ändå. Det finns inga pålagda skratt och de driver faktiskt inte med henne, jag menar de som gjort serien. Däremot är en del rätt elaka mot henne i serien om ni förstår vad jag menar.

Oj, nu börjar Idol igen... Heja Markus! =)

Aha! Brabra! De kom till final!

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem