söndag, november 12, 2006

Dags att gå i ide kanske?


Jag tror jag ska gå i ide. Jag har inte stickt ut näsan utanför dörren idag utan suttit i soffan med den rosa fleecepläden runt benen och softat. Jag har tittat på dåliga serier på tv, skrivit en del mail och lyssnat på Stevie Wonder.

Jag ringde min pappa eftersom det är Fars dag idag. Sen skickade jag ett sms till Sv. också. Han och mamma är i Spanien och kommer hem nästa vecka. Jag känner mig väldigt lycklig lottad som faktist har två pappor. Jag var 12 år när Sv. kom in i vårt liv och sen dess har han varit min andra pappa.

Fasiken det har absolut inte hänt någonting idag men ibland gör det ju inte det.

Just nu är det "Mäklarna" på tv med Kjell Berqvist och Cecilia Frode Den är rolig och riktigt skruvad. Haha!


/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem