måndag, november 06, 2006

F-dag


Idag har folk ringt och skickat sms om vartannat. Det känns bra att mina vänner och familj tänker på mig, även om jag inte direkt kommer fira min födelsedag idag. Fast lite firning har blir det nog i alla fall. J och jag ska gå på Sunkit en sväng senare ikväll. Det var länge sen jag var där så det ska bli skoj! Kanske träffar jag på några gamla arkeologer?? Chansen är nog ganska stor. Man vet aldrig.

Annars har dagen varit lite tung, har suttit och knappat framför datorn så ögonen gått i kors. Jag håller på att lägga ut arkivförteckningar på en databas. Just nu håller jag på med ett polisarkiv med hur många poster som helt... typ 200-300 hundra poster/volymer i var och varannan serie. Det är diarienummer som ska in, sen så småningom ska jag göra kopplingar/länkar mellan olika serier och volymer. Men en sak i taget här nu. =)

Jag ska äta lite födelsedagsmiddag här lax och makaroner med sås till. Tack S-man för tipset ang laxen! det funkar! På 4 min! Wow! Naturligtvis trodde jag dig men samtidigt lät det ju för bra för att vara sant.

Nu - MAT!

Sen - FEST

eller föresten....

Ok jag har en dunk vin kvar här sen i lördags.... orkar ni? Jag vet att det är måndag men...

/K

5 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Grattissomfan!

Hurra hurra hurra!!!

=D

19:58  
Blogger ajja sa...

Grattis!!!! ÅH ÅH ja visste inte om denna blogg. Hamna på den andra hela tiden *s*

G R A T T I S och du är jätte trevlig och tack för att du kom på min fest :)

20:58  
Anonymous Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!!

21:39  
Blogger anna sa...

Grattis grattis, sådär en dag i efterskott! :)

12:30  
Blogger KarinC sa...

Tack tack, alla goa vänner! =)

21:07  

Skicka en kommentar

<< Hem