lördag, oktober 28, 2006

D som i... Delikat


Jösses, jag tror jag är i chock!

Idag åkte jag in till stada och tänkte jag skulle prova bh-ar. Jag måste uppdatera min garderob lite grann. Ganska mycket faktiskt. Jag har en hel bunt av sladdriga bh-ar som inte har så mycket passform alls.

Jag har alltid trott att jag varit ganska småväxt, typ. Visserligen han mina väninnor ibland påpekat att jag är storbystad men jag känner mig inte särskilt stor. Inte alls faktiskt, men det kan vara ganska svårt att hitta kläder med bra passform. En liten nätt klänning eller blus, kan till min stora besvikelse ibland inte alls passa och ibland spränger jag nästan sönder knapparna eftersom (hrum), de dära brösten liksom spräcker sönder alltihopa! ÄH klänningen har dålig passform bara!

Iaf, det var ju ett tag sen jag köppte bh-ar och jag hade ingen aning vad jag drog i storlek. Gick från B till C-kupa för några år sen och trodde väl att jag fortfarande hade det... Men nix pix.

Jag har D-kupa.

D-kupa!
Det är ju stort!
Efter denna nya information skred jag till verket och byte ut alla B och C-kupor jag hade tagit med in i omklädningsrummet mot D.


Det är ju bara att gilla läget liksom och vänja sig vid sin nya ehh storlek. ;)

Så nu vet ni vilken storlek jag har. Om det nu är någon som undrar alltså... ;)

/K


3 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Snart dags att blondera sig oxå, elle'?

;)

20:01  
Blogger KarinC sa...

Ahh typ... *smack* ;)

22:29  
Blogger Andreas sa...

Klart viktig information vilket som!

11:53  

Skicka en kommentar

<< Hem