fredag, oktober 20, 2006

Tidsmaskin och Extreme FAkeoVeR


Äntligen är det helg! Igen! Fasiken vad tiden går snabbt! Vad beror det på egentligen? Är det för att jag har så enormt roligt hela tiden eller börjar jag bli gammal? kanske är det en komination av bägge?

Så många frågor och ändå inga svar...

Annars sitter jag här och känner mig lite... ledsen. Misstänker att det är pms:en som talar. Känner det i kroppen och humöret är INTE! Fan vad det är jobbigt att vara kvinna! Morr! Fast jag vill inte vara man heller. Det verkar jobbigt det också, på sitt sätt. Så jag antar att det bara är att gilla läget eller göra en könsoperation. Fast jag tror inte det. Att jag gör en könsoperation. det får nog vara.

- Men kanske en liten fettsugning?

- Öhh vardå? Hm ok brösten är rätt svullna men det är ju som det ska vara och jag vill inte....

- ja men en lite retuschering behövs väl i alla fall, någonstans? Hakan? Näsan? Botox i pannan?

- Nej det tror jag inte alls. Jag är nöjd som jag är...

- Ja med ditt ansikte är lite osymetriskt, skulle behöva justeras upp något.

- := Fuck off!



Å så vem pratar jag med då?

mIn intre röst?
Mina tviVel?
Min dÅliga självkÄnsla?

Nej, det är ExtEme HoME FakeOveR!

Skruvat inlägg men så är det jävla Fu**ed up värld vi lever i också!

OBS! Bilden är manipulerad (om det nu inte var någon som förstod det ;)

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem