onsdag, november 08, 2006

Para-nojjd


Åhh nu blir det så där sent igen! Jag skulle ju lägga mig tidigt idag! Satt ju här i soffan och sov redan vid klockan 21 och gäspade till "Det okända" och "Hemsökta hus" på tv4+.

Idag har jag varit mycket nere i arkivet, 5 våningar ner i urberget. Kallt som sjutton. Och det spökar bergis där också, fast jag märker inget av det om det nu gör det. Så jag har varvat kallt urberg mot varm datorluft och kaffe.

Det känns som det skvallras på jobbet. Jag vet inte om jag är paranoid eller vad det är. Tänk att jag inte ska kunna äta lunch med en kollega utan att det börjar tisslas och tasslas. Och folk (ja En person då) frågar om vi varit på många bra restauranger på sista tiden... hm. Ok. Såhär. Jag har ätit lunch. Med en arbetskompis. Och ja, han är man. Vi är i samma ålder, det är ungefär han och jag på hela stället som är det, så det är kanske inte så konstigt.

Jaja, jag är säkert bara paranoid. Eller inte. Nä det är något i luften, folk undrar... jag känner det i hårrötterna.

Fast egentligen... so what! Låt de undra!



2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Bara för att man är paranoid betyder det inte att de inte är ute efter en... :)

22:51  
Blogger KarinC sa...

Haha! nej det är klart.... :) Det var väl det jag visste.

16:33  

Skicka en kommentar

<< Hem