fredag, november 10, 2006

Coolaste familjen i stan!




Jag gillar --> "The Simpsons" .<-- Finns ingen bättre, roligare tecknat på tv just nu. Min favoritkaraktär är nog Homer Simpson himself.

Douh!

Fast det finns nog en Lisa och en Marge i mig också. =) och kanske Bart finns där också någonstans. Idag har jag känt viss släktskap med Bart. Vi har samma klädstil ungefär som på bilden här. Jag gillar också hoods. :)

Dessutom finns det så roliga bilder på familjen som jag kommer använda flitigt i min blogg för att illustrera vikktiga saker och annat.



/K


2 Kommentarer:

Blogger malin sa...

Jag skrattar jämt åt Homer. Men identifiera mej med en alkoholiserat, missunsam och imbecill pappa? Njä, dit är steget långt.

Jag föredrar att vara en Maggie =)

21:37  
Blogger KarinC sa...

Malin: If you put it that way...

när jag tänker efter finns det det inte så mycket likheter mellan Homer och mig. Det skulle som du sa, vara som att kalla sig själv imbicill, missunsam och alkoholiserad. Douh! ;)

14:22  

Skicka en kommentar

<< Hem