tisdag, oktober 03, 2006

Trött men glad!



Har just avslutat ett väldigt stimulerande samtal med min personlige coach som befinner sig i Göteborg. Jag fick massor av intressanta aha-upplevelser att klura på.

Efteråt, (typ nu) hade jag tänkt att gå på ett ShortCut-event men det blir inte så.. dels för att jag är för trött men också för att den personen jag i så fall skulle träffa där gick hem.

Idag har varit en lika intensiv dag som igår. Det känns som jag jobbat en vecka fast det bara är två dagar. Jag har fått min dator installerad nu så i morgon ska jag börja skriva ihop lite grejer. Jag har tillbringat rätt många timmar nere i arkivet, tyvärr så gör de om våningen över så det borrades en del och tillsist blev jag så trött att jag var tvungen att åka upp och sitta lite framför datorn i stället, prata med någon kollega och ta ett äpple.

I morgon ska jag ta med mig egen mat för det är så tråkigt att gå och luncha själv. Visserligen åt jag en god pizza idag men jag får ta och variera mig lite. Kan inte äta ute varje dag, då väljer jag kanske attt göra det om någon annan hänger på. Någon gång ibland sådär.

Å vad jag är trött i mössan! Fast pigg ändå. Nej föresten det är jag inte. Men glad! =)


/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem