torsdag, september 28, 2006

Jag kommer tillbaka, jag lovar


Körövningen är numera på torsdagar, det funkar bra, än så länge. Idag känns det som jag gjort massor fast egentligen är det kanske inte så det är bara det att jag har massor i huvudet. Var på stresshanteringen i eftermiddags och det var lärorikt, ungefär som att gå på kurs med avslappningsövningar och läxor. Det blir nog bra med det. Jag har ringt en hel del telefonsamtal bl a till min förra arbetsplats och chefen där, jag såg att det blivit något fel med min lön. Innan jag slutade på gruppbostaden så hann jag med att få 350 kr i löneförhöjning men det hade hon missat så nu måste det justeras i efterhand. Sen ringde jag AF för att meddela den goda nyheten att jag fått nytt jobb från och med måndag. Jag ska fortsätta att vara inskriven på AF men naturligtvis får jag ingen A-kassa (det säger ju sig självt). Jag ringde pappa och mina båda syskon.

I morgon åker jag ner till Småland och pappa. Jag har inte sett honom på ett tag, alldeles för länge sen... men nu blir det ändring på det. Jag åker ner tillsammans med min bror och min syster. Vi ska allihopa gå på 30+30-årsfest. Min kusin och hans fru har båda fyllt 30 år och det vill de fira. Det ska bli roligt faktiskt.

Ett telefonsamtal gick till mamma också eftersom jag vill att hon ser till kissen lite grann under lördagen.

Så nu blir det lite uppehåll i bloggandet över helgen, få nu ingen abstinens utan håll ut. *ler* Jag kommer tillbaka! Lovar! =) Fast jag skriver säkert något i morgon igen, innan jag åker...

Bilden visar: my hometown

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem