onsdag, september 27, 2006

Jorå, jag har softat en del idag


Jag var så himla trött igår och gick och lade mig redan vid klockan 22. Det är rätt ovanligt för att vara mig. Jag har väl haft tendensen att vända på dygnet lite nu när jag inte haft något jobb att gå till. Sov gott till ungefär 04.00, läste ut en bok, slummrade ett tag fram fram tills klockan ringde 07.00 då jag hade tid i tvättstugan. Jag orkade inte gå upp med en gång utan låg och såsade lite, men sen så... Tvättade hela morgonen. Vet inte riktigt var dagen tog vägen, jag hade ju så mycket att göra idag. Telefonsamtal som skulle ringas och saker som skulle skickas iväg med posten, för att inte tala om böckar som behöver läsas i till på måndag!

Jag åkte till söder och min sjukgymnast. I morgon börjar jag på stresshantering. Det ska bli spännande. Det håller på fem gånger, två tim a la en dag i veckan för att sedan följas upp en sjätte gång. Jag får se i morgon hur det är.

Promenerade till Slussen och gick in i en smyckesbutik på Götgatan där jag hittade ett par snygga sillverörhängrn för inte så mycket pengar. Jag hoppas bara att jag inte får utslag av dem, försökte kolla att stiften var för tjocka.

Nu ska jag och J snart bege oss ut i Stockholmskvällen (jag vet, det är mitt i veckan), det är nog sista gången på ett bra tag som vi kan gå till Golden Hits 80-talsbar eftersom jag börjar mitt nya jobb på måndag! Jeey! =D

/K


0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem