tisdag, september 26, 2006

En man som inte kan ta ett nej

Nu fick jag ett jävligt otrevligt sms från... han, där han anklagar mig för att vara humorlös och stiff och min kompis som han tycker verkar vara skinntorr och antagligen inte fått kuk på ett tag... och han som till och med skämtade om manschovenism! oj, oj. Och så avslutar han meddelandet med KRAAM. Varför gör han det?

En man som inte kan ta ett nej från en kvinna är ingen riktig man. Vilken man som helst (om han varit frisk i huvudet) hade lagt ner för länge sen och insett "jaha, nehe hon vill inte. Hon är inte intresserad". Ok för att han tycker att jag är en humorbefriad kärring, det kan han väl få tycka men for faen... lägg ner! Tror han att jag vill träffa honom nu? Jag vill fortfarande inte. Träffas. Aldrig någonsin. Mer.


/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem