tisdag, september 19, 2006

Är jag patetisk eller har jag bara PMS?

Klockan är tidigt och jag kan inte sova. Jag är ledsen så här på kvällskvisten, kanske för att mitt liv känns så tomt och ensamt. Jag sitter här ensam framför datorn kväll efter kväll. Tillsammans med miljontals andra människor i Sverige, Europa och världen.

Är jag patetisk eller är jag patetisk??

Eller är jag bara PMS-ig? Så kan det ju vara fast jag är ledsen i alla fall. Känsorna finns där oavsett om jag har PMS eller inte.

2 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Önskade att jag var där, så jag kunde krama om dig - ordentligtsomfan!

Skickar en cyberkram iaf.
Det får vara bättre än inget.

=I

03:22  
Blogger KarinC sa...

Tack Snurre! Nu känns det lite bättre! =) Stor cyberkram tillbaka!

11:42  

Skicka en kommentar

<< Hem