lördag, september 16, 2006

Torgmöte

På mogonen tog jag ut stiften i öronen. Det tog ett tag men tillsist så... Det är en helt ny känsla att ha något dinglande i öronen. Alltså jag har ju haft clipsörhängen förut så dinglet har jag haft men eftersom jag inte haft hål i öronen är det en helt ny känsla. Jag åkte in till staden idag, käkade lunck på Taco Bar, kollade örhängen men köpte inga.

Utanför Åhléns var det fullt av folk inför valet i morgon. Totgmöte med Centerns Maud Olofsson och skådespelerskan Solveig Ternström. Tog några foldrar om centern, Junilistan och Piratpartiet. Jag hade bestämt mig vad jag skulle rösta på och jag tror jag har bestämt mig men jag är ändå inte riktigt säker...

Jag vet bara vad jag inte ska rösta på... och nej jag ska inte rösta på vare sig Piratpartiet eller Junilistan.

Jag kommer inte bestämma mig föränn i morgon i vallokalen. Men det måste ju vara ett parti som jag kan relatera till naturligtvis... jag kan ju inte rösta på något jag inte tror på, hur skulle det se ut?? =)

Nu ska jag börja göra mig i ordning för partykväll för att fira nya jobbet! Jag ska träffa J och V på söder runt 22.00. Hm, vad ska jag ha på mig då?? Svåra problem det här... haha! =)

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem