torsdag, september 14, 2006

Ameh hallåå!


Dagen har avlöpt lugnt. För lugnt. Men jag har landat lite mer i mig själv nu i alla fall, vad nu än utgången blir ang jobberbjudandet. Jag var hos sjukgymnasten under fm och åt sen lunch vid Mariatorget under eftermiddagen. Nej, fortfarande ingen som ringt... Klockan 14.30 tog jag saken i egna händer och ringde upp. L.P svarade och han frågade om han kunde ringa upp mig klockan 17.00. "Du får hålla dig till tåls tills dess, men du har nog inget att oroa dig för tror jag..." Ehh, vad menade han med det?? Har jag fått jobbet eller inte?? Alltså hallåå!

Träffade på en kompis jag inte sett på ett tag och vi satt och pratade på Mariatorgets gräsmatta ett tag tills det var dags att åka hem.

Klockan blev såledels 16.55. Telefonen ringde! och så var det från DN!!! Ameh vaff! Typiskt va! Avslutade samtalet efter 30 sekunder... Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, klockan är 17.55 och han har fortfarande inte ringt. Suck. Snacka om att hålla mig på halster. Känns inget kul alls och jag vet inte ens om han kommer att ringa idag eftersom klockan snart är 18.00 och han har säkert slutat nu. Åhh! Jag blir så frustrerad!

Återkommer. Antagligen. Snart. Eller så.

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem