måndag, september 11, 2006

Dans, glam och glada grabbar!

Jag var ute i lördags med J och det var en helkväll som heter duga! Har inte riktigt återhämtat mig än... ;) Dansade hela natten i mina höga stövletter och hade så jääla ont i fötterna, men jag får ju skylla mig själv. De spelar bra musik och ganska genast när jag och J stod och ondgjorde oss över våra mödrar fick vi kontakt med två killar som såg något vettskrämda ut för jag drämmde till med näven på min jacka och såg antagligen något aggressiv ut. Hur som helst så började vi språka så småningom för att senare gå ner en trappa och dansa så svetten stänkte. Jag gjorde saker jag inte skulle gjort om jag var nykter, tog ut svängarna rätt rejält. Fast nej, jag började inte strippa eller något sådant.

Jag drack aldelles för många drinkar och både J och jag var rätt glada i hattarna, haha! Tyvärr stänger "Hotellet" klockan 01.00 men ingen av oss ville åka hem så vi fortsatte till Berns där det var något avslaget men dansade gjorde vi ändå!

Vi hade sällskap till tunnelbanan allihopa och skulle åt olika håll. Nästan.

Iaf, igår var jag så himla trött att jag inte gjorde någonting på hela dagen. Läste bok, sov lite, kollade lite på tv och pratade med några kompisar över telefonen. Ja visst ja, jag var och handlade också. Gick och lade mig gjorde jag tidigt, redan vid klockan 22.00. Somnade med en gång och vaknade klockan 06.30 av att katten stökade omkring.

Igår eftermidddag när jag pratade med J i telefonen så hörde jag ett skrap och en mjuk duns. Det var katten som ramlat utanför balkongen när hon skulle hoppa över till taket över porten. Hon såg något chockad ut och sa inte ett pip. Katt som hon är så landade hon ju på alla fyra och det är inte ett högt fall eftersom jag bor på nedre botten. Jag gick ut och öppnade dörren och hon svishade in och satte sig på köksgolvet och började slicka sig, låtsades som ingenting... haha! Så typiskt katter! "Vadå? Jag har inte gjort någonting... Och du har inte sett någonting, fattar dou!" =)

Idag är en dag full av väntan. men antagligen ringer han från Stadsarkivet i morgon så jag kanske ska börja vänta i morgon i stället.

/K

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem