tisdag, september 05, 2006

It just slipt my mind


Ameh, jag är ju bara snurrisnurr i huvudet alltså!

Ringde till vc och så fick jag knappa in mitt telefonnummer och så skulle de ringa upp klockan 13.30. Så långt finfint, jättebra alltså.

Ja! Jag vill gå en promenad, nu med en gång. Pronto! Det liksom spratt i benen och så ville jag gå in mina nya dojor också. Iväg alltså, jätteskön promenad, pratade med två vänner under tiden och satt på en klippa och tittade ut över hamnen. Härligt.

Klockan 13.45 när jag är på väg hem tittar jag på klockan och kommer plötsligt ihåg att de skulle ju ringa från vc. Alltså det var ju ingenting att göra just då men jag blev mest irriterad på mig själv att jag var/är så disträ.

Tog nya tag när jag kom hem, ringde till dem igen och talade om mitt telefonummer. Precis när jag lagt på telefonen kommer jag på: "Vänta nu... vad sa jag för telefonnummer? Blev sista siffran rätt? Sa jag 22 eller sa jag 23?" Jag minns inte.... jag antar att jag lär märka det. Har de inte ringt klockan 14.50 så vet jag att jag sa fel och att de ringt ett helt annat nummer än mitt.

Tänk så det kan bli.
/K

2 Kommentarer:

Blogger S-Man sa...

Rörigt Karin!

Snygg bild på dig annars...

=D

22:30  
Blogger KarinC sa...

Ja visst är jag söt!
=D

22:33  

Skicka en kommentar

<< Hem